İletişim

Merhaba,
Tutmayın Bizi olarak her türlü soru, öneri ve iş birliği taleplerini aşağıdaki mail adresine bekliyoruz.

Gezdiğimiz yerler hakkında merak ettiklerini sorabilir, tur planı danışmanlığı alabilir ya da markanı tanıtmak için gezi blogu tanıtım yazısı, reklam iş birliği için iletişime geçebilirsin.

E-posta Adresi: sunamehmet@gmail.com

Tutmayın Bizi Sosyal Medya Hesapları

Tutmayın Bizi İle İş Birliği Yapın

Gezi influencerları gittikleri yerleri, restoranları, yedikleri yemekleri, kaldıkları otelleri, yaptıkları aktiviteleri kısacası dünyayı keşfederken deneyimledikleri her şeyi sosyal medya hesaplarında ya da web sitelerinde paylaşıyor. İnsanların tatillerini planlarken Instagram’daki paylaşımlardan etkilendiğini ve sonrasında internette araştırma yaptığını düşünürsek gezi bloggerlarının etki alanlarının ne kadar güçlü olduğu su götürmez bir gerçek.

tutmayinbizi-gezi-blogu-iletisim

İşte tam da bu yüzden yaptığın iş eğer bir şekilde seyahate dokunuyorsa Tutmayın Bizi olarak size aşağıdaki konularda destek vermek isteriz. Böylece markanı deneyimleyen biri tanıttığı için  insanların mekanını ya da siteni daha kolay bir şekilde bulmasını sağlayabiliriz.

• Gezi Blog Tanıtım Yazısı
  • Gezi Blog Backlink Yazısı
  • Seyahat Blogger Etkinliği
  • Seyahat Blogu Konuk Yazar
  • Sosyal Medya Çalışmaları
  • Reklam İş Birliği
  • Marka Blog Yazarlığı

Daha farklı iş birliği fikrin varsa onun için de yaz, birlikte değerlendirelim 🙂

Çalışmalarımızdan Örnekler

Tiny House Otel Tanıtım Çalışmamız

Antalya Kemer’deki MysaKemer Tiny House Otel ile bir sosyal medya tanıtımı gerçekleştirdik.

Daha fazlası için sosyal medya hesaplarımızı ziyaret etmeyi ve bize mail atmayı unutmayın.

E-posta Adresi: sunamehmet@gmail.com

Eğer çalışma yapacağın kişileri daha yakından tanımak istersen Tutmayın Bizi Hakkında sayfamızı da ziyaret etmeni öneririz.